Periode G

Periode G wordt een spannende afsluiting van het tweede jaar

In Project G ga je met je groep een online campagne bedenken en ontwerpen. Hiervoor heb je behalve de kennis uit het vak Marketing (periode E) ook alle skills nodig die je tot nu toe hebt opgebouwd. Dit project is intensief en binnen 6 weken moet het klaar zijn. Om je campagne succesvol te laten zijn, moet het effect op de doelgroep wel uitpakken zoals je dat bedacht hebt. De beleving van jouw campagne door die doelgroep is dus essentieel: het draait dus allemaal om User eXperience. Dat krijg je in de zelfde tijd in een apart vak.

Na deze zes weken zijn het project en het vak afgerond en begin je aan het vak HCI Technologies. In dat vak ga je zeer intensief gedurende twee weken aan het experimenteren met allerlei nieuwe technologieën om te ontdekken hoe je die kunt gebruiken voor innovatieve concepten voor Human-Computer Interaction.

Aan het eind van periode G is er een grote tentoonstelling met zowel het project als de resultaten van HCI Tech. Dat belooft wat!